Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Κινούμενες εικόνες (Animation)

Κινούμενες εικόνες  (Animation)
Οι κινούμενες εικόνες ή αλλιώς animation είναι η ταχεία προβολή μιας σειράς εικόνων, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Αυτή η οφθαλμαπάτη δημιουργείται εξαιτίας της διατήρησης της εικόνας στο μάτι επί 1/12 του δευτερόλεπτου. Με τη βοήθεια του microworlds pro είχαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε τα δικά μας animation. Στην αρχή μάθαμε απλά να κάνουμε εικόνες να μετακινούνται, αλλά μετά καταφέραμε να συνδυάζουμε διαφορετικά γραφικά πάνω σε μια χελώνα και να φαίνεται σα να κινείται πραγματικά.
Για την πρώτη περίπτωση το μόνο που χρειάζεται είναι να προσθέσουμε αρκετές χελώνες στη σελίδα μας, να τους αλλάξουμε κατεύθυνση και μετά να τους αλλάξουμε μορφή, επιλέγοντας ένα από τα διαθέσιμα γραφικά που βρίσκονται στην καρτέλα γραφικά. Με το θέμα που έχουμε επιλέξει ζωγραφίζουμε την εικόνα μας ανάλογα και είμαστε έτοιμοι να βάλουμε κίνηση στις χελώνες μας. Κάνοντας δεξί κλικ πάνω σε κάθε χελώνα ξεχωριστά και επιλέγοντας “κινούμενη εικόνα” η χελώνα (που έχει μεταμορφωθεί αναλόγως το γραφικό που επιλέξαμε) αρχίζει να κινείται στην κατεύθυνση που της ορίσαμε γυρίζοντας της το κεφάλι. Με δεξί κλικ και επεξεργασία μπορούμε να επεξεργαστούμε κι άλλο περαιτέρω την κίνηση της. Ένα παράδειγμα με κινούμενες εικόνες είναι αυτό του σχήματος 6, με τα διαστημόπλοια να κινούνται.
Για να πετύχουμε όμως οι χελώνες μας να μοιάζουν με animations πρέπει η χελώνα να πάρει πολλές μορφές που η μία θα διαδέχεται την άλλη ενώ μετακινείται η χελώνα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εντολή:
Θέσεσχήμα “όνομα γραφικού
στο πλαίσιο κειμένου του παραθύρου που ανοίγει όταν κάνουμε δεξί κλικ πάνω στη χελώνα και επιλέξουμε επεξεργασία. Δηλαδή συνολικά μια χελώνα που θέλουμε να μετατραπεί σε animation σκύλου θα δώσουμε την εντολή
μπροστά 3

περίμενε 1
θέσεσχήμα “σκύλος1
μπροστά 3
περίμενε 1
θέσεσχήμα “σκύλος2
Το microworlds pro είναι εφοδιασμένο με ένα πλήθος γραφικών που μας βοηθάνε σε αυτή τη διαδικασία. Υπάρχουν κάποιες ομάδες γραφικών που είναι κατάλληλα για να προσφέρουν την κίνηση στη χελώνα όπως φαίνεται στο σχήμα 7.
Ένας άλλος τρόπος είναι να αλλάξουμε τη μορφή της χελώνας αρχικά με ένα γραφικό κάποιας ομάδας και μετά κρατώντας πατημένο το Shift μπορούμε να επιλέξουμε το επόμενο γραφικό και να κάνουμε κλικ πάνω στη χελώνα δίνοντας της την επόμενη μορφή κ.ο.κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου